Információ & Elérhetőség

Hogyan lehet itt vásárolni?

Négy egyszerű lépésben:
1. A kívánt árut rakd kosárba.
2. Nyomd meg a "Tovább a megrendeléshez" gombot.
3. Új ügyfélként add meg adataid.
4. Véglegesítsd megrendelésed.

Hogyan juthatsz az alkatrészhez?

• Házhozszállítással:

Kiszerelt alkatrész esetén: A 12:00 előtt leadott rendelések (munkanapon), már aznap feldolgozásra kerülnek és általában a következő munkanapon kézhez is veheted az alkatrészt.

Kiszerelésre váró alkatrész esetén: A fentiek mellett plusz egy munkanappal kell számolnod (min. 2 munkanap).

• Személyes átvétellel:

Amennyiben kedvezőbbnek találod, hogy személyesen vedd át az alkatrészt, akkor erre is van lehetőséged a legtöbb alkatrész esetén. Az átvételi helytől való távolságodat a megrendelés során láthatod, amennyiben megadtad a helyadataidat.

Mikor vehető át az alkatrész?

Kiszerelt alkatrészek házhozszállítása esetén (12:00 előtt megrendelt alkatrész) akár másnap, pl.:
- csütörtök 11:35-kor rendelt alkatrész péntekre
- hétfő 20:45-kor rendelt alkatrész szerdára érkezik meg.
A kiszerelésre váró alkatrészek egy munkanappal később indulnak. A postafutár általában délelőtt kézbesít, de a napszak a helyi kézbesítőn múlik.

Megbízható itt vásárolni?

Igen: a BontóPlázán túlnyomó többségben ellenőrzött bontott alkatrészek között keresgélhetsz, amelyek tévedhetetlenül beazonosíthatóak a vevő számára. Ha nálunk vásárolsz nincs rizikó! Az átvételtől számított 15 napig BÁRMIKOR kérheted annak visszavásárlását és a teljes árát visszakapod.

Nem győztünk meg? Akkor győzzenek meg a tőlünk rendelt elégedett vásárlók véleményei:

Nem tudsz regisztrálni/belépni?

Elfelejtettem a jelszót.

A szürke jelszóemlékeztető gombra kattintva azonnal küldünk egy beléptető linket, amivel hozzáférhetsz a fiókodhoz és megváltoztathatod a hozzá tartozó jelszót.

Elakadok a regisztráció során.

A BontóPlázán pár egyszerű lépésben regisztrálhatsz:

  1. A jobb felső sarokban lévő „zöld bábu”-ra kattintva válaszd a „Regisztráció” lehetőséget.
  2. Add meg a személyes adataidat.
  3. Szükséged lesz az e-mail címedre és egy jelszóra.
  4. Véglegesítsd a „Regisztráció” gomb megnyomásával.

+Bepipálva a „Hírlevelet kérek” rubrikát tájékozódhatsz a legjobb alkatrész-ajánlatainkról.

Hogyan iratkozhatsz le hírleveleinkről?

Amennyiben a továbbiakban nem szeretnél értesülni a legkedvezőbb ajánlatainkról, kedvezményeinkről és akcióinkról, akkor az alábbi linkre kattintva leiratkozhatsz hírleveleinkről: Leiratkozom a hírlevelekről!

Ha a hírlevelekről lemondanál, de szeretnél elsőként lecsapni a frissen beérkező alkatrészekre, akkor van számodra egy olyan értesítő, ami azonnal és kizárólag a saját autó(i)dhoz való alkatrészekről tájékoztat, ezt az AUTÓ(I)M menüpont segítségével beállíthatod.

Mi lesz, ha nem jó az alkatrész?

A webáruházból rendelt alkatrészt 15 napig akár INDOKLÁS NÉLKÜL VISSZAKÜLDHETED, annak ellenértéke teljes mértékben visszajár.

Nem számít tehát, hogy a megrendelést tévesztetted el vagy hibás az alkatrész, az azonban fontos, hogy eredeti állapotában maradjon, és a garancialevelét/számláját bemutasd.

Korábbi rendelésről egyeztetnél?

Lemondanám a rendelésem.

A rendelésed lemondását a RENDELÉSEIM menüpontban (az adott alkatrészre vonatkozóan) intézheted a „Lemondás” gombra kattintva.

Vissza szeretném küldeni.

Írásban jelezd a RENDELÉSEIM menüpontban az „Azonnali üzenetváltás” gombra kattintva. Amennyiben elakadtál a visszaküldés jelzése során, keresd Ügyfélszolgálatunkat H-Cs 8:00-17:00, P 8:00-16:00 ezen a telefonszámon: +36-30 / [mutasd]

Hogyan tudod törölni a fiókodat?

Amennyiben szeretnéd a teljes fiókod törlését kérni, akkor ezt jelezheted Ügyfélszolgálatunk felé a lenti link segítségével. A jelzésedet követően fiókod nem kerül azonnali törlésre!

A kérelem beérkezésétől számított 30 napon belül töröljük a fiókod és a hozzá tartozó adatokat, ezért a kérelmedet követő időszakban is érkezhetnek levelek a BontóPlázától.

A fentiek ismeretében, itt kérheted a fiókod és adataid törlését: Töröltetem az összes adatomat!

Hogyan keress JÓL?

A legtöbb alkatrész könnyedén megtalálható a webáruház főoldalán lévő kereső gombok használatával. Ha azonban nem jársz sikerrel, próbáld meg az alábbiakat:

Miért? Mert egy-egy alkatrész gyár termékeit gyakran több autómárkába is beépítik. Ilyenkor legtöbbször ugyanaz a gyári cikkszám szerepel az alkatrészen, ami által könnyebb rátalálni.

Példa:
Egy 2003-as Audi TT Roadster 1.8-as generátorra lenne szükséged.

Autó felőli kereső:
Audi > TT > Generátor >
Nincs találat.

Gyári cikkszám kereső:
0 986 041 500 >
1 találat, amit bár VW Golf IV (1J1) -ből bontottak ki, de jó az autódba!

Keress kompatibilis autókra!

A BontóPlázán nem minden alkatrészhez tartozik cikkszám, így előfordulhat, hogy bár kapható az alkatrész, mégsem jön találat a cikkszámra. Nem érdemes ekkor sem feladni:

Ha a saját autóadataidra már próbáltál keresni, javasoljuk, hogy szaktudásra (szerelőd véleménye) hagyatkozva keress rá másik márka/modellre, amelybe ugyanennek a gyártónak ugyanezt az alkatrészét építették be.

Példa:
Egy 2006-os SEAT Altea (5P1) 1.4-es önindítóra lenne szükséged.

Cikkszám szerinti kereső:
0986020290 >
Nincs találat.

Autó felőli kereső:
SEAT > Altea > Önindító >
Nincs találat.

Viszont ugyanezt építették ebbe is:
VW > Polo > Polo (9N_) > Önindító >
12 találat, amiből több is jó az autódba!

Hogyan tudsz kérdezni az alkatrészről?

Amennyiben kérdésed lenne az alkatrészről azt írásban megteheted a kiválasztott alkatrész oldalán a "Kérdezek az alkatrészről" gomb segítségével. A válaszról azonnali e-mail értesítést kapsz, illetve a „Megrendeléseim” menüpontban is tehetsz fel további kérdéseket az alkatrésszel kapcsolatban.

Nem tudod megrendelni, amit találtál?

Amennyiben elakadtál a kiválasztott alkatrész megrendelése során, keresd Ügyfélszolgálatunkat H-Cs 8:00-17:00, P 8:00-16:00 ezen a telefonszámon: +36-30 / [mutasd]

Egyéb témában érdeklődnél?

További információkat a „Szállítás/Fizetés” és az ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) menüponton találhatsz.