GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

A webáruház látogatóinak a leggyakrabban felmerülő kérdéseket és válaszainkat itt gyűjtöttük össze:

„Hogyan lehet itt vásárolni?”

Négy egyszerű lépésben:
1. A kívánt árut rakd kosárba
2. Nyomd meg a "Tovább a megrendeléshez" gombot
3. Új ügyfélként add meg adataid
4. Véglegesítsd megrendelésed
A megrendelt alkatrész futárral másnap átvehető (az áru elindításáról automata e-mailt küldünk), ill. két nap elteltével ha még kiszerelendő.

„Hol van ez a bontó?”

A webáruházban kínált alkatrészek országszerte sok autóbontóban vannak, de Neked ezzel nem kell törődnöd: bárhonnét is érkezik az áru, a megrendelés másnapján általában kézhez veheted.

„Ki árulja ezt az alkatrészt?”

Az alkatrészeket a BontóPlázával szerződött magyar autóbontó cégek hirdetik. A webáruházban nem jelenik meg, mely alkatrész melyik bontóban található, azonban biztosítjuk azt, hogy két napon belül kézbesítse a futár.

„Hogyan juthatok az alkatrészhez?”

Másnapra történő házhoszszállítást kérhetsz (15:00-ig rendelt kiszerelt alkatrészek esetén) postaköltség megfizetése mellett, vagy az autóbontónál veheted át a megrendelt alkatrészt (ha a lakhelyed közelében van az adott bontó).

„Mikor vehetem át az alkatrészt?”

Ha a megrendelésed 15:00 előtt adtad le és az alkatrész már kiszerelt állapotú, a következő munkanapon érkezik meg a kért címre, pl.:
- csütörtök 14:35-kor rendelt alkatrész péntekre
- hétfő 20:45-kor rendelt alkatrész szerdára érkezik.
A még kiszerelendő alkatrészek egy munkanappal későbbb indulnak. A postafutár általában délelőtt kézbesít, de a napszak a helyi kézbesítőn múlik.

„Megbízható itt vásárolni?”

Igen: a BontóPláza kizárólag ellenőrzött autóbontó partnerekkel szerződik, akik vállalják a webáruház által elvárt kiszolgálási és garanciális feltételeket. Ezen túlmenően a termékek mellett is jelöljük csillagokkal, hogy az azt árusító bontó mennyire pontosan működik.

„Mi lesz, ha nem jó az alkatrész?”

A webáruházból rendelt alkatrészt 15 napig akár INDOKLÁS NÉLKÜL VISSZAKÜLDHETED az eladó bontónak, aki annak ellenértékét visszaadja.
Nem számít tehát, hogy a megrendelést tévesztetted el vagy hibás az alkatrész, az azonban fontos, hogy eredeti állapotában maradjon, és a garancialevelét/számláját bemutasd.
FONTOS: visszáru igényed először jelezd Ügyfélszolgálatunkon!

„Hogyan keressek JÓL?”

A legtöbb alkatrész könnyedén megtalálható a webáruház főoldalán lévő kereső gombok használatával. Ha azonban nem jársz sikerrel, próbáld meg az alábbiakat:

Keress gyári cikkszámra! (harmadik fül)

Miért? Mert egy-egy alkatrész gyár termékeit gyakran több autómárkába is beépítik. Ilyenkor legtöbbször ugyanaz a gyári cikkszám szerepel az alkatrészen, ami által könnyebb rátalálni.

Példa:
Egy 2003-as Audi TT Roadster 1.8-as generátorra lenne szükséged.

Autó felőli kereső:
Audi > TT > Generátor >
Nincs találat.

Gyári cikkszám kereső:
0 986 041 500 >
1 találat, amit bár VW Golf IV (1J1)-ből bontottak ki, de jó az autódba!

Keress kompatibilis autókra!

Az eladó bontók csak kevés alkatrésznek adják meg a cikkszámát, így előfordulhat, hogy bár kapható az alkatrész, mégsem jön találat a cikkszámra. Nem érdemes ekkor sem feladni:

Ha a saját autóadataidra már próbáltál keresni, javasoljuk, hogy szaktudásra, vagy adatbázisra (pl. Audatex) hagyatkozva keress rá másik márka/modellre, amelybe ugyanennek a gyártónak ugyanezt az alkatrészét építették be.

Példa:
Egy 2006-os SEAT Altea (5P1) 1.4-es önindítóra lenne szükséged.

Cikkszám szerinti kereső:
0986020290 >
Nincs találat.

Autó felőli kereső:
SEAT > Altea > Önindító >
Nincs találat.

TecDoc-szerint ugyanezt építették ebbe:
VW > Polo > Polo (9N_) > Önindító >
12 találat, amiből több is jó az autódba!

„Mit jelentenek a csillagok?”

A kínált alkatrészek mellett két sorban is jelenítünk meg csillagokat. Ezek mind az alkatrészt hirdető bontót jellemzik:
Termékleírás: sok csillag azt jelzi, hogy ez az autóbontó nagyon pontosan szokta leírni az alkatrész adatait és állapotát (kevés csillag = pontatlan)
Szállítás: sok csillag pontos, határidőre történő szállítást jelent, megfelelően csomagolva (kevés csillag = késő).

„Hogyan tudok kérdezni az alkatrész felől?”

Árazatlan termékek árát kérheted az "Árat kérek" gombra kattintva - ezután 1-2 órán belül a hirdető bontó árat ír ki az alkatrészre. További információkat a termékről az alkatrész melletti "Kérdésed van? Felteheted ITT" kattintva kérhetsz.

„Ezekből az árakból lehet alkudni?”

Az alkatrészek árait a BontóPlázába való feltöltéskor rögzítettük, autóbontó partnereinknek nincs lehetősége attól eltérni.

„Árat kérek! - Ez mit jelent?”

Autóbontó partnereink tömegesen töltik fel a használt alkatrészeket a BontóPlázára. Előfordul, hogy az alkatrész már látható a webáruházban, de a bontó még nem árazta be.
Megsürgetheted az árazást az alkatrész melletti zöld "Árat kérek!" gombra kattintva. A kérésről az eladó üzenetet kap, és 1-2 munkaórán belül árat ír ki a termékre.

„Mennyi a postaköltség?”

A postaköltség az alkatrészek súlyától, méretétől, és az eladó által igénybevett futárszolgálattól függ. Az eladó bontók többsége a Posta MPL futárszolgálatával szállít, így ennek árairól tudunk közelítő felvilágosítást adni ERRE a linkre kattintva. A BontóPláza nem szabályozza az alkalmazott postaköltségeket, mint minden piactéren, itt is az eladó határozza meg azt.

Telefonon csak a már korábban leadott megrendelésekkel kapcsolatban tudnak segíteni munkatársaink: szállítási idők, visszáru-kezelés, számlázási és/vagy szállítási cím:

Hétfőtől péntekig 8-19: +36-30 / [mutasd]

Telefonos munkatársaink nincsenek az alkatrészek közelében, így nem tudnak a kínált termékről felvilágosítást adni.