Témától függően különböző elérhetőségeken tudsz kapcsolatba lépni velünk. Kérünk, válassz:
Milyen témában keresel bennünket?
Megnézheted, van-e raktáron, amit keresel, ha ITT kiválasztod az autódat, majd a keresett alkatrész nevét. Webáruházunk automata, ennél többet nem tudnánk mondani telefonon sem (ügyfélszolgálatos munkatársaink egy irodaházban ülnek számítógépek előtt, NINCS a közelükben alkatrész ill. raktár).
Az áru holléte a hirdetésekben nem látható. Az eladó adatait csak a megrendelést követően, a visszaigazoló emailben fogod megkapni. Bármilyen távol is esik viszont tőled az eladó, másnapra postázza (15:00 előtti rendeléseket). Megyéről előre kérdezhetsz az alkatrész adatlapján, írásban.
A szürke jelszóemlékeztető gombbal azonnal küldünk új jelszót az email címedre.
Végig segítünk a lépéseken H-P 8:00-18:00 ezen a telefonszámon: +36-30 / [mutasd]
Olvasd le a megtalált alkatrész adatlapján lévő kódot (pl. „AB1C”), majd H-P 8:00-18:00 hívd ezt a telefonszámot: +36-30 / [mutasd]
Ezt a kérdést ezen az ŰRLAPON teheted fel.
Ezt a kérdést ezen az ŰRLAPON teheted fel.
Ha még nem indult el a csomagod, H-P 8:00-18:00 ezen a telefonszámon lemondhatod: +36-30 / [mutasd]
Írásban is jelezheted ezen az ŰRLAPON vagy a „Megrendelés visszaigazolása” tárgyú emailre válaszolva, vagy H-P 8:00-18:00 ezen a telefonszámon: +36-30 / [mutasd]
Érdeklődhetsz ezen az ŰRLAPON keresztül cégadataid és olyan telefonszám megadásával, amin közvetlenül Téged tud tájékoztatni a feltételekről illetékes munkatársunk. Magánszemélyek jelentkezését nem tudjuk elfogadni.
További információkat a GYIK (Gyakran Ismételt Kérdések) között és az ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) menüpontokban találhatsz.