Vásárlás menete

Kiválasztás

A saját (hibás) alkatrészed adatai alapján válassz pontosan azonos terméket a weboldalon. Ebben segítségedre lehet a forgalmi engedély, valamint az alkatrészen található gyári szám. Ha bizonytalan vagy, a termék adatlapján keresztül írásban közvetlenül felteheted kérdésed az eladónak.

Megrendelés

A kiválasztott alkatrészt tedd Kosárba, és adataid ill. postacímed megadásával véglegesítsd a megrendelést. Akkor vagy kész, amikor a „Köszönjük megrendelésed!” üzenettel találkozol.

Fizetés

A megrendelés végén az alábbi fizetési módok közül választhatsz:
Bankkártyás fizetés: a rendelés leadásakor egyenlítheted ki a vételárat bankkártyával.
Utánvét: a termék átvételekor fizeted ki a vételárat a futárnak (személyes átvétel esetén a bontósnak).

Postaköltség

Házhozszállítás esetén a szállítási díjat a rendelés összegével együtt kell kifizetned. Amennyiben több alkatrészt rendelsz, előfordulhat, hogy azokat külön csomagban kapod meg, ezért a szállítási költség is ennek megfelelően alakulhat.

Visszaküldés

Ha a vásárolt alkatrész nem megfelelő, a kézhezvételtől számított 15 napon belül visszaküldheted. A visszaküldést elindíthatod oldalunkon keresztül, személyes átvétel esetén pedig közvetlenül intézheted. További részletek a Visszaküldési szabályzatban.

Kérdésed van?

A vásárlási feltételekről részletesen az ÁSZF-ben tájékozódhatsz. Ha további kérdésed van, írásban szívesen válaszolunk. Kérjük, vedd figyelembe, hogy itt konkrét alkatrészekről nem tudsz érdeklődni.

Kapcsolat

Ügyfélszolgálat nyitvatartás:
H-CS: 8:00-17:00-ig
P: 8:00-16:00-ig

Kapcsolat

Ügyfélszolgálat nyitvatartás:
Munkanapokon 8:00 - 18:00
Telefon: +36-62/300 750

Kérdésed van? Írj nekünk!

Kérdésed van? Írj nekünk!