SZÁLLÍTÁS / FIZETÉS


Kiválasztás

A saját (hibás) alkatrészed adatai alapján válassz PONTOSAN azonos árut (a forgalmi és az alkatrészen olvasható gyári szám segít). Szükség esetén írásban tudsz kérdezni a termék adatlapján.


Megrendelés

A kiválasztott alkatrészt tedd Kosárba, és adataid ill. postacímed megadásával véglegesítsd a megrendelést. Akkor vagy kész, amikor a „Köszönjük megrendelésed!” üzenettel találkozol.


Fizetés

A megrendelés végén az alábbi fizetési lehetőségek közül választhatsz:

„Átvételkor készpénzben” az áru kézhezvételekor fizeted ki a vételárat.

„Előre utalással” már a megrendelést követően előre kifizetheted a vételárat.


Postaköltség

Házhozszállítás esetén a kiszállítás díját Te, a Vevő fizeted ki az áru értékével együtt, jellemzően a kézbesítőnek (utánvét).

Több alkatrész együttes rendelése esetén valószínűleg több csomagot kapsz, így több szállítási díjjal is kell számolnod.


Visszaküldés

Ha a vásárolt áru nem megfelelő (akár állapota, akár kompatibilitása miatt), úgy 15 napig bármikor kérheted annak visszavásárlását.

TILOS utánvéttel vagy portóval visszaküldeni, a pénztárcád kímélése érdekében csak sima csomagként küldd vissza az eredeti számlával együtt és egy bankszámlaszámmal, amelyre várod az összeget.


Kérdésed van?

A vásárlási feltételekről részletesebben az Á.SZ.F.-ben olvashatsz. További kérdéseid írásban tudjuk megválaszolni (alkatrészekről itt nem tudsz kérdezni).